Helvetes djävelkuken!

Det sket sig idag.
Under en och en halv vecka har jag jobbat med så förbannat mycket annat att jag i alltihop glömt bort att jag är lärare. Jag har varit administratör, ämnesutvecklare och klassföreståndare. Så det är klart att det skiter sig när jag helt plötsligt ska vara lärare i ett klassrum. Det som jag är bäst på, men som i allt annat fått skuffas undan in i en vrå av min hjärnas skrubb som jag sällan kollar.

Fan! Jag vill bara skrika åt min egen oprofessionalism. Men det går inte. Jag får sova och hoppas att skriket försvinner ur mig under natten.

Imorgon får det fan vara nog med all administration. Inga mer djävla gruppindelningar.
Imorgon ska jag vara lärare. Imorgon ska jag vara mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0