I like to dissect girls...

Hemvändaren Wolverine har återvänt hem.

Jag sitter min lägenhet och väntar på bussen in till stan, så det blir ett kort inlägg. Mest blir det ett konstaterande; jag behöver mer sleaze i mitt liv.

Jag behöver en fest med hård elak musik i en sunkig lägenhet, jag behöver en ångestfri fylla då jag varit i ett sällskap där ingenting någonsin ångras och jag behöver film utan pluttinutt, lyckliga slut och medelålders svenska poliser med familjeproblem. Den ordnade Svensson-tillvaron står mig upp  i halsen och jag vet just nu inte vad jag ska göra åt den, men rest assured att jag kommer att göra mitt bästa för att döda den, stycka upp den och sprida den runt om i länet i svarta sopsäckar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0