Voi vittu...

Moi!
Helgens bravader under en tjugosextimmarsresa till Tammerfors för att se innebandy har tagit knäcken på mig känner jag. Jag är frusen, förkyld tampas med blåsor i kinden som får mig  att vilja hålla käften stängd vilket är sådär lagomt socialt när pappa är på besök.

Dessutom har jag tröttnat på min lista över idiotier och tänker lägga ner den. Det finns ingen poäng för mig att lista saker som irriterar mig när det är den röda tråden på den här bloggen.

Men innan jag går och fortsätter med jobbet, så undrar jag en sak; hur många företagare känner sig bekväma med att vara representerade av Svenskt Näringsliv? Hur kul är det att representeras av organisationernas motsvarighet till Ny demokrati?

Men tycka vad man vill, när idioterna startar debatter så blir det i alla fall drag under galoscherna.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hej Mattias.
Länge sedan sist.
Trist inledning på ett inlägg måste jag säga. Som finsk patriot så tycker jag nog att du kunde valt dina ord lite bättre. Men vad vet jag, så språkbegåvad är du kanske inte så att du kan fler än en finsk fras? Så fint att du valde det allra vackraste att lära dig (sa hon ironiskt)

Ha en bra och kall vinter
/Nadja

2007-12-16 @ 21:20:37
URL: http://nadja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0