I want to suck your blood

The world is a vampire...

Det finns så mycket jag vill. Det finns så mycket jag vill åstadkomma. Det finns så mycket jag skulle vilja förändra i världen. Men jag hinner j inte. Min tidigare nämnda konspirationsteori får mer och mer belägg för var dag som går; vårt samhälle ser till att vi har så mycket att göra för att ens kunna existera i det att det inte blir tid över till att förändra det. Det är som en medveten organism som kämpar för sin överlevnad. Inte genom att förse oss med mindre saker att göra som vi kan uppröras över utan det rakt motsatta. Mer av samhället. Få oss att gilla läget. Inse att det är bra nog som det är även om det finns miljoner saker som skulle kunna göras bättre.

Resistance is futile.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0