Början till slutet... äntligen

Spammarna börjar bli desperata känns det som. Precis som med resten av reklambranschen håller de på att sakta ta död på sig själva. För att synas måste man göra något mer uppseendeväckande än de andra och sådär stegras det hela tiden tills det inte går att utveckla längre och då kommer färre och färre att satsa pengar på reklam. För när den blir en del av vår vardag uppmärksammas den lika lite som allt annat i vår vardag.

Idag fick jag bland annat ett mejl om penisförstoringsmedlet Megadik. Det måste vara ett tecken på början till slutet för spammare och annat reklamfolk.

Jag kommer inte att sakna någon av dem.

Dock är jag inte på något sätt negativ till information om de produkter som finns tillgängliga. Den typen av marknadsföring är jag beroende av. Det är lögnerna, uppskrivningarna och de påstådda eftersträvansvärda livsstilarna som används av pr-folk världen över som jag kan leva utan. Så till den grad att jag tror att världen skulle bli en bättre plats utan dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0