Back with a vengeance

Semestern är nästan slut och jag börjar så smått starta upp min dejtingsida igen. Om det är en bra idé vet jag inte. Troligtvis inte. Men sommaren har varit så bra att jag hoppas att jag kan hantera det mörker som nätdejting kan föra med sig. Annars kanske mitt liv behöver sig en rejäl pungspark nu. Få lite perspektiv så jag inte gnäller när det bara är kul och inte skitroligt. Jag har nog blivit lite bortskämd. Den här sommaren kommer faktiskt att gå till nån slags historia. Tack alla vänner och andra som förgyllt den och hjälpt mig njuta av den till fullo. Jag älskar er.

Dessutom har jag äntligen fått båda tummarna och ena foten ur arslet och fixat ett medlemskap på BME (Body Modification Ezine) och därigenom kunnat skaffa en sida på deras community IAM där människor som gillar och ägnar sig åt frivillig kroppsmodifiering (tatuering, piercing, branding, kastrering med mera) kan samlas och snacka skit och lära känna andra över hela världen.

Mitt claim to fame är att ha startat ett nytt forum för svenska medlemmar och genom det har jag redan fått kontakt med likasinnade personer som känns spännande. De får bli min livlina när dejtingsajten riskerar att kväva mig och beröva mig på allt hopp för mänskligheten.

Ba-ba-bamp-ba ba-ba-ba-bamp-ba
I wanna be sedated


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0