Is there anybody out there?

Wolverina_Blues 30

Hallojsan!

Jag är glad tjej som tycker att det bästa i livet är att resa. Det här med miljö är viktigt, men om det står mellan minskade onödiga utsläpp och en överexploaterad strand i en charterhåla i Thailand så vet jag vad jag väljer. ;) *L*

Det bästa jag vet är att träna och umgås med mina vänner. Jag har ett årskort på SATS (inte Friskis & Svettis, man är väl ingen tant heller) och tränar så ofta jag hinner med. Annars fikar jag gärna länge med mina väninnor.

Jag trivs jättebra på mitt jobb inom mode och design. Det är viktigt att få utvecklas och här på kemtvätten får jag verkligen chans att göra det. Mysiga hemmakvällar med ett glas rosé är det bästa som finns tills en ny dryck blir populär, men jag kan gärna gå ut och dansa som en 20-åring. Jag vet att jag borde vara vuxen nu, men det är jag inte för jag äger ingen kombi. Men nu har jag tröttnat på att bli raggad på på krogen.

Därför tänkte jag nu testa det här med nätdejting och sitter och väntar på er här killar! Kom och charma mig! *L*
Men jag har några krav.

Jag är 1.71 och går ofta i klackar. Du måste vara längre så mina väninnor inte skrattar åt oss.
Du tycker om att klä dig snyggt och rent. En snygg skjorta och ett par jeans kommer man långt med. Jag hjälper dig gärna att plocka ut en snygg dyr skjorta som du kan ha så du försvinner i mängden.
Du måste ha humor. Det har jag. Jag är jätterolig. Mina väninnor skrattar ofta åt mig och säger att jag är så galen, nästan precis som Robert Gustafsson när han är på Skansen.
Du vet vad du vill i livet och precis som jag har du skinn på näsan. Det är viktigt att du är karriärsinriktad så jag kan få skryta om vilken bra kille jag har nästa gång jag tar en latte med mina vänner.
Du tar hand om dig själv. Vi måste se bra och vältränade ut för då ser alla redan på håll hur framgångsrika vi är.
Minst en gång om året vill jag ut och resa. Då åker vi till olika ställen och gör samma saker som vi alltid gör; dricker paraplydrinkar på en strand och prutar ner priset på fula souvenirer till exploateringsnivå.

Finns du där ute?
Jag sitter här tålmodigt och väntar. Jag är en gammaldags tjej som är totalt passiv och väntar på att killen ska ta initiativ. Men glöm inte att jag har skinn på näsan. *L*

Så kom igen nu killar! Charma mig! ;)

*P*

-------------------
STOPPA BARNPORREN PÅ INTERNET!
OM DU SER NÅGOT SÅ ANMÄL DET TILL
www.rb.se/...

DETTA BORDE ALLA HA PÅ SIN SIDA EFTERSOM
MÄNNISKOR OFTA GLÖMMER ATT ANMÄLA
BARNPORR DÅ DE SER DET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0