Quickies

TV4 har funnits som tv-kanal sen 1990 och har en mängd egenproducerade komediserier bakom sig. Därför tycker jag att det är extra kul att det roligaste de gjort ryms på en DVD. Det skulle kunna handla om ödmjukhet. Eller det faktum att det helt enkelt räcker gott med en DVD.

Aftonbladet arrangerade en av sina mycket vetenskapligt utformade omröstningar som vanligt. Denna gång om hurivida kvinnlig boxning skulle tillåtas på OS. Cirka 35 procent var emot. Jodå, det är nog 2008 överallt i världen. Om man nu ska låta begåvningsreserven, och aspiranter till begåvningsreserven, puckla på varandra så kanske det ska var öppet för alla idioter och inte bara hälften av dem.

Att fylla trettio har jag krisat ur mig sen flera år, så det blir mest roligt när födelsedagserbjudandena börjar trilla in. En gratis djupfryst gräddtårta på ICA och gratis middag för en på båten Patricia. Tack för att ni önskar mig en ensam trettioårsdag.

Sådär, nu ska jag återgå till att underhålla mina far och hans kusin. Kanske utfodra dem med.

Later, alligators.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0