Tiden rinner iväg

Jag vill verkligen ha lite tid till att sitta ner och skriva ett inlägg om vafansomhelst. Och lite ork också. Det blir ju inte bättre av att den flik jag ska trycka på för att komma igång med ett inlägg heter "skapa". Att skriva är en sak, men att inte ha tid att skapa känns lite värre.

Saker tar tid från mig. Mitt liv ser annorlunda ut på gott och på ont. Problemet är att de flesta nya sakerna i mitt liv är rätt trevliga. Borde jag inte få dispens då? Typ ett par extra timmar per dag eller åtminstone ett mindre behov av sömn. Åtta timmar är ju löjligt. En tredjedels dag.

Pfft.

Lobba inte enbart för kortare arbetsveckor, lobba för mindre sömnbehov också när ni ändå håller på.

Återkommer. Förhoppningsvis snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0