This shit will fuck you up

Generalrepetitionen på Metaltown i Göteborg gick hyfsat. Nu är jag redo för totaldekadensen på Arvikafestivalen. Tech Noirs Arvikatåg får med industriljud, EBM och öl förflytta mig från staden till landsbygden. Kan inte vänta.

Årets festival är dans. Det är mer elektroniskt än metal som lockar i år. Assemblage 23, Suicide Commando, Tantrum och festivalens höjdpunkt Combichrist. Längtar så in i helvete.

Sprit, öl, vänner, musik och dåligt leverne väntar. Om jag inte kommer tillbaks donerar jag mina skräckfilmer, mina böcker om tortyr och seriemördare och metal-cd:s till Livets ord. Resten får ni slåss om eller sälja på Blocket. Hittar ni min kropp ska den stoppas upp eller läggas i formalin och stå i entrén till Naturhistoriska riksmuséet alternativt sitta på rad 9, plats 25 på Cosmonova.

I'm gonna paint this town red...

Combichrist - Get Your Body Beat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0