In conclusion

Helgens känsla: ensamhet.

Det har varit varmt och fint ute. Det har varit varmt och svettigt inne. Det har varit rättande och känsla av att aldrig bli klar. Nu sitter jag med det sista vad gäller jobbet och för några veckor sedan trodde jag att jag skulle kunna börja varva ner efter den här helgen. Allt skulle vara klart. Elevernas betyg, papper skulle ha skickats ut och allt med universitetet skulle vara avslutat. Men så blev det inte. Istället  får jag försöka klämma in universitetet åtminstone den kommande veckan också. Fan.

Ge mig bara ledigt från allt, så jag kan börja ägna mig åt livet utan att ständigt ha dåligt samvete över att saker inte är slutförda.

Fast nu börjar det kännas som att ledigheten också kommer att kännas ensam.

Fan.

Hoppas det går över när allt är klart.


Kommentarer
Postat av: Mia

...och känner du dig jätteensam är du alltid välkommen till Djurås. Här hemma tar vi alltid emot en god vän.



Kramar Mia

2008-06-08 @ 21:57:27
URL: http://www.mimikry.nu
Postat av: Mia

...och känner du dig jätteensam är du alltid välkommen till Djurås. Här hemma tar vi alltid emot en god vän.



Kramar Mia

2008-06-08 @ 21:59:24
URL: http://www.mimikry.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0