Blowout II

Jag är tydligen inte klar med mitt gnällande och klagande för idag.

Så jag gör en liten sammanställning över vad som flyter runt i mitt huvud nu. Mycket är inspirerat av den där dejtingsidan.

Många personer i trettioårsåldern skriver som om de haft Grynet som svensklärare.

Att använda sig av engelska kan vara snyggt om man kan språket.

Hur ska jag kunna fråga om nåt när det enda som står är "Fråga om du vill veta nåt. *ler*"?

Om du nu är allätare när det gäller musik, så måste väl det innebära att jag hela tiden får bestämma musiken med tanke på att jag inte kan lyssna på allt, men du uppenbarligen kan det?

Hur är en person som är "sprallig"?

Du skulle se fånig ut utan skinn på näsan.

Alla har humor. Även de som inte skrattar åt dig eller som inte får dig att skratta.

Hur mycket föroreningar har ditt reseintresse orsakat? Bryr du dig ens om det?

Att hänga i krokar i ryggen gör ont, men det är mindre risk att dö jämfört med fallskärmshopp eller dykning.

Slutligen, hur kan en pajas som Berlusconi få fortsätta vara politiker?

Kommentarer
Postat av: Zilch

Underbart!!! =)

2008-11-09 @ 14:22:11
URL: http://zilchisme.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0