... then the terrorists win

Bästa läsare,

Som du kanske upptäckt så är bloggen öppen igen. Efter att nästan ha gått i graven under lösenordsskyddet som sattes på den för nån månad sen, så har jag tagit beslutet att återigen göra den tillgänglig för allmänheten. Jag skulle vilja säga att samhället behöver det, men sanningen är att jag behöver det. Samhället får tycka vad det vill.


Så nu gäller det bara att finna saker att skriva om och i dagens finanskriser bör inte det bli något större problem. Men jag tänkte lämna er med en del ur en artikel från Aftonbladet.se:s nöjessidor, angående det lilla stormandet kring den bloggande, totalt tv-oerfarna, efter-Idol-programledaren som flera gånger visat exempel på särdeles okänsliga fingertoppar. Inte minst då hon antydde att Marcus Birro skulle ha antisemitiska åsikter.

"Jurymedlemmen Anders Bagge hoppas nu att Zytomierska även ska be "Idol"-deltagarna om ursäkt:

- Har man sårat någon så ska man be om förlåtelse. Jag ser upp till människor som kan säga förlåt om de har gjort fel, säger han till Aftonbladet. "

Stenar och glashus räcker inte.

Välkommen tillbaks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0