... And the Great Cold Death of the Earth

Jag mår inte särskilt bra just nu.
Mitt privatliv dras med problem av en sort
som jag aldrig förut tampats med och
mitt immunförsvar har för närvarande
 inte mycket att sätta emot en begynnande
 förkylning. Eller en redan utbruten.

På jobbet har jag lite för stora
 ansvarsområden och den ideella föreningen
 jag är medlem i drar igång nästa vecka,
 så planering måste göras ikväll.

Livet är rätt ynkligt känns det som
 och helst av allt skulle jag bara vilja
släppa nästan allt och krypa upp i ett hörn.
 Vid en svart tapet med snirkliga mönster.

Men det är så långt dit.


Agalloch - ... And the Great Cold Death of the Earth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0