Hiatus

Den här bloggen ligger lite nere just nu kan man nog lugnt säga, men jag är inte på långa vägar redo att skiljas från den. Jag kommer att ta tag i den. Problemet med att gå så länge utan att skriva av sig är att det är så förbannat mycket som slåss om utrymmet och det bästa är nog kanske helt enkelt att be de sakerna dra åt helvete och sedan börja om med det senaste hatobjektet eller gnällföremålet.

Om jag inte hinner blogga under veckan, så är tänker jag gnälla lite på kungabröllopet. Inte själva företeelsen. De får väl gifta sig om de vill. Det skiter jag fullständigt i. Men tydligen får jag inte tycka det för jag ska vara så förbannat för detta spektakel. Frågan tycks aldrig vara om rapporteringen kring bröllopet är för ensidig och det framstår som att chefredaktörer riket runt tävlar i att slicka blåblodig stjärt utan det handlar helt enkelt om huruvida det rapporteras för mycket eller för lite.

Det är inte underligt att stödet för republik har ökat. Så egentligen kanske jag borde tacka den okritiskt lagda journalistkåren.

Det är svårt det där. Men ett är säkert i alla fall. Jag lämnar Stockholm åt idioterna i helgen. Sabba inte för mycket medan jag är borta bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0