The Ugly Duckling

Angående Anna Ankas uttalande om att rökare är dumma i huvudet så kan jag tycka att hon var lite väl snäv gällande de som är dumma i huvudet. Så i allmänintressets namn tänkte jag hjälpa till lite.

Folk som är dumma i huvudet:
De som röker.

De som snusar.

De som dricker alkohol.

De som tycker att Anna Ankas åsikter är värda tidningsutrymme.

De som kommenterar en artikel som handlar om Anna Anka.

De som kommenterar artiklar överhuvudtaget.

De som läser kommentarer till artiklar.

De som bloggar och/eller twittrar om sånt som Anna Anka säger.

De som bloggar och/eller twittrar.

De som inte tycker som jag.

De som inte röstar som jag.

De som skaffar stora fyrhjulsdrivna bilar i samhällen där asfalt utgör en större del av infrastrukturen.

De som är dumma mot andra.

De som är dumma mot mig.

De som tror att Vänsterpartiet är kommunister.

De som tror att Sverigedemokraterna är nynazister.

De som missnöjesröstade på Sverigedemokraterna istället för Feministiskt Initiativ.

De som tror att Kristdemokraterna är goda.

De som inte tycker som jag.

De som slösar tid på att läsa bloggar.

De som skriver meningslösa inlägg via mobilen sent på kvällen och troligtvis kommer att gnälla om hur trött han är imorgon.

De som postar sina inlägg på Facebook i hopp om att få fler läsare.

De som fortfarande inte slutat skriva sina fåniga inlägg än.

De som slutar skriva nu.

Kommentarer
Postat av: Arne Anka

Du är dum i huvudet...

2010-11-24 @ 10:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0